Äntligen!

Denna helg är över... Och som jag har längtat... Shit vad vi haft att göra... Kul, men samtidigt känner man sig maktlös, eller...  Som man inte räcker till.. Speciellt när man är tvungen att bevaka vissa personer flera ggr per dag... Släpper vi dem med blicken så vet vi vad som händer.. Och de försöker förvilla oss genom att gå in flera ggr per dag, ibland byta kläder mellan besöken (tror de inte vi känner igen dem??), pratar i telefon och aldrig så vi förstår... Men tror de vi är helt pucko eller???? Tror de att vi inte fattar vad de är ute efter??? Aaa... Önskar man fick säga både ett och annat till dem...

*MORR*


Tycker om mitt jobb,det gör jag.. Men i såna situationer börjar man undra vad fasen man gör här... typ...

Snart börjar min kurs också, är litegranna nervös faktiskt.. Speciellt inför alla uppgifter man kommer att få... Och att få dela rum med någon man aldrig träffat... För det är alltid övernattning vid kurstillfällena, som är på två dagar varje gång.... Kan ju iofs vara ganska nyttigt för en sån som jag som inte alltid har så lätt för att prata med nya människor, eller även andra som jag känner oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0