Borde....

Det är mkt man borde..... Varför lär man sig aldrig??
Jag måste sätta fart snart med läxan till nästa kurstillfälle...
Jag måste nån gång lära mig att hålla i kosingen och inte spendera så fort den kommer in på kontot...

Det är många måsten, mkt "borde"....

Förkylningen ligger och lurar känns det som, kände mig jättefebrig under dagen idag, men ingen snuva eller annat. Just nu känner jag mig bara nådigt seg, trött i huvvet, ingen lust till nånting.

Ska försöka klura ut nånting att bjuda på till middag, har bjudit hem mamma, pappa och syrran på torsdag.  Det blir nog trevligt! Funderar på att rosta färskpotatis i ugnen med lite grönsaker, och kycklingfile till det.. Hmm, får klura lite till.. :)

Det är så mkt man vill också...

Jag vill göra om här hemma, med nya tapeter, vill..... Vill ha orken till att hålla ordning här hemma... Vill...
Vill åka mer på dans än vad jag gör i dagsläget.... Vill.... Vill så mkt.....

Har förresten sökt semester nu för när jag fyller år, så den helgen blir najs, hoppas jag!
 Dagarna innan har jag tänkt mig lite dans på olika ställen, så lite ledighet innan folket droppar in här hemma kanske kommer behövas... *L*

nuuuu... ska jag försöka sova lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0