Ellos

Fick ett mail, igen.. 30% på hela beställningen... Då kunde jag inte låta bli.. Så jag gick in... Och hittade en del.. *L*
Beställde en väska bla., dock inte den från Björn Borg. Den e ju fiin, men har inga fack inuti och det gillar jag... *S*



Linnet tror jag blir riktigt najs till vita jeans eller shorts, kanske jeanskjol... Bikinin gillar jag skarpt! Shortsen tog jag även i mörkbrunt, men den bilden funkade inte riktigt. Väskan är fin också, hoppas den är lika fin i verkligheten! Stövlarna hoppas jag mycket på, har varit på jakt efter liknande läänge nu... :)



Länkar till produkterna

Linnet  Bikinitrosa  Bikinibh   Väska  Shorts  Stövel

Hoppas bara att sakerna passar.... *L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0