Ganska skön dag

Kom ju iväg till gymmet förut idag, körde min timme på crossen, lite ben och lite hantlar... Det kändes lagom, så jag drog mig hemåt igen vid två och fixade lite lunch. Sen hamnade jag på balkongen i solen och somnade.. Såå skönt..:) Nu väntar jag på mamma å pappa som är på väg hit, ska fika lite, kika på hockeyn och sen äta lite middag senare...

En rätt skön ledig dag, måste jag säga... Det gäller ju att ladda batterierna, tror det blir en jobbig helg med mkt att göra... Dumma sol! (läs med lite ironi.... )

Kanske ska förbereda maten lite oxå.. hmm...

Kommentarer
Postat av: Patrik

Har oxo premiärsolat på balkongen efter att ha röjt allt som finns där..

Sola = ladda batterier både bokstavligt och mentalt

2009-05-10 @ 08:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0