Hela dagen har gått....

Och vad har jag pysslat med då??
Inte så mkt, men det har varit sånt som tagit tid, kan man säga...
Var ju iväg och klippte mig vid ett, såå skönt! Me like DONNY på Hair Fashion Academy! Sen tog jag en snabbrunda på stan, kikade lite på Bik Bok och H&M, där köpte jag ny puderborste, nytt rouge och en concealerpensel... Sen bar det av hemåt igen, satte igång med att byta däcken. Det tog en timme, så jag e nöjd!

Kände mig lite duktig när jag åkte te Maxi för att handla loka och lite annat, så en chokladkaka och en tidning slank med.:) Kommer nog få ångra mig när det gäller chokladen, men men, gott var det... *mums*

Nu ska det bli lite mat, sen klädprovning och packning, igen... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0