lite flitig

Ja, det får man väl ändå säga att jag varit idag... :)
Hade mina tankar på att komma te jobbet lite tidigare idag för att hinna med lite planering av köttdisken m.m... Men klockan ville annorlunda.. *S* Jag ställde klockan en halvtimme tidigare än vanligt.. Snoozade, men stängde tydligen av larmet efter en stund... Vaknade till liv när klockan var tio i sju.. Så det var ju bara att slänga sig i duschen och äta lite frukost och åka på en gång, kändes det som..

Annars gick dagen ganska bra tycker jag, mkt att göra.. Roooligt.. :) Men jag glömde fota lite, kanske gör det på fredag... *L*

Flitig då? Jaa.. Åkte te gymmet idag igen efter jobbet, så jag känner mig rätt så duktig.. :) Blir eventuellt ett kort besök där imorrn med, om jag vaknar någorlunda i tid.. *L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0