Musik & Dans

Känner mig danssugen... En helt vanlig danskväll, lixom.. Även om jag oftast inte dansar så himlans jättemkt när jag är ute och svänger mina lurviga, så är det riktigt najs att komma iväg.. Var ett tag sen jag var på en "vanlig" dans.. Så känner att det lixom börjar bli dax för det.. Men jag får väl försöka hålla ut ett tag till... Det vankas ju båtåkande i helgen, så jag får spara mig till det.

Det ska iaf bli riktigt kul att höra Kindbergs igen, har inte hänt på alldeles för länge... Vet inte varför, men det har bara blivit så.. Ska bli kul också att åka iväg me familjen, umgås lite och äta god mat. Kanske lite dricka oxå, det brukar ju bli det.. *S*

Kanske man ska sätta lite fart här då.... hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0