Panik!!

Nu är man där igen... Ska ut på böljan den blå imorrn jue.. Och har ingen j-la aning om vad jag ska ha på mig... Förra veckan gick det ganska lätt, men nu... Har ingen lust att prova heller just nu, så det slutar väl med att man har halva garderoben med sig, som vanligt.. *S*

Fast jag har ju lite tid på mig imorrn med att prova lite... hmm... Har lite ideer, får väl se hur det slutar..
Tänkte hinna med och sola imorrn på förmiddagen.. Skönt... :)
Ska försöka komma ihåg att fota lite imorrn oxå, har ju lovat att bli bättre på det...

Nu ska jag ta och lägga mig, sova på saken och se om det blir bättre... *gäsp*




ps... Tänker på dig Ia! Krya på dig, massor med kramar!  ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0