Så det kan bli.... :)

Jag bestämde mig efter många om och men för att åka ner till Vagnhärad efter jobbet igår. Det vankades lite kalas och middag ute. Vår systerson har fyllt år, och vi skulle äta ute på en restaurang, har blivit lite av en tradition.. :) När jag kom ner, så hade alla redan ätit och jag satt där och kände mig studerad.. *S* Sen bar det av hemåt till deras radhus för lite fika, gottigt var det! Min telefon ringde lite senare på kvällen och jag blev ganska snart övertalad att åka på dans.. *L*

Hamnade på Mälarsalen i Stockholm, som ni redan sett suddigt bevis på.. *S* Hedins spelade ju och man fick chansen att träffa Ia igen. Man får som sagt ta vara på chanserna.. *L* Arne fyllde år och fick en vinflaska av mig och syrran, av Lisa fick han en snusdosa som var sååå fint inslagen.. *Fniss* Det blev en kul kväll med många skratt... :)

Nu sitter jag här, klockan är snart halv tolv. Jag sov typ två timmar inatt, jobbade sen heldag... Har sovit på soffan en stund ikväll.. VARFÖR går jag inte och lägger mig?? Har skrivit min reflektion till utvecklingsgruppen, den är ivägskickad så nu är iaf en del av läxan avklarad.. *puh*

Men jag tror nog sängen kallar, minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0