Seg dag

Vaknade första gången runt sju av att jag fick ett sms... *gäsp*
Kunde så småningom somna om och vaknade kvart över tio.. Då klev jag upp och la mig i soffan istället.. *S* Ganska skönt! Käkade frukost för en stund sen, och sitter och funderar på vad jag ska göra av dagen...

Träna? Kanske senare...
Städa? Det behövs verkligen...
Tvätta? Ja, senare ikväll är tvättis bokad...
Diska? Mhm, ett måste det med.. *S*

Har ju hållit upp med träningen ett halvår som ni vet, och känner att det är kul att vara igång igen.. Men det är ju inte bra att köra på för hårt heller... Var som sagt där igår efter jobbet och körde min timme på crossen och lite styrkelyft oxå.. Känner att jag vill ha ett riktigt program att gå efter, kanske jag kan få hjälp med det när jag får styrkeinstruktionen den 23e? Hoppas på det..

Aja.. Kanske blir jag och soffan idag igen, känns nästan så..*S* Trött i huvvet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0