Soffan å jag... :)

Vi är bästisar, bara så att ni vet.. *L* Kom hem för ett par timmar sen från två dygn ombord på Birka Paradise. Så jag tycker att jag har rätt att ligga i soffan och slappa.. :)

Första resan spelade Hedins nonstop med Jive, och det blev en ganska förhållandevis lugn kväll med skratt, god mat och lite att dricka. Igår klev Wahlströms på och spelade ihop med Hedins.. :) Två favvoband på samma scen, om  än en något udda kombination..

Det blev två roliga dygn med alldeles för få kort (läs noll), jag måste bli bättre på att fota! Hade ju till och med kameran med mig, men den låg kvar i hytten... *S*

Nu ska jag slötitta lite på Så ska det låta, sen är det nog sängläge, börjar jobba sju imorrn bitti.. *gäspa*

tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0