sova lite kanske?

Mm, skulle nog vara en ganska bra ide.... E lite sliten ikväll och har legat på soffan ända sen jag kom hem från jobbet strax efter sex. Lagade en monsterstor tacotallrik som jag mumsade i mig, men sen var det soffan och jag... :)

Har min korta söndag imorrn, så jag slutar två. Iaf enligt schemat, kanske jag ska tillägga. Det var liite mkt att göra idag, med bla jagande av potentiella ciggtjuvar/snattare (ni vet såna där som jag inte får säga vad de är....), servande av kunder och påfyllning av varor m.m. m.m. Såå, jag hann inte med att diska efter dagens grillningar.. *sucka* Hoppas jag hinner med allt imorrn! Har verkligen INGEN lust till att bli kvar imorrn.. Tänkte försöka se om det är ledigt i tvättis imorrn eftermiddag, har ju knappt några rena "undisar"...

Gäspar mig vidare till sängen....

Ha en fortsatt bra helg!

ps... Lite dålig på att säga det kanske.. GRATTIS Maria och Arne.... ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0