Städa.....

Imorgon har jag bjudit hem mamma, pappa och syrran på middag. Ska bjuda dem på färskpotatis rostad i ugnen, med kycklingfile som ska fyllas med mozzarella och sjuda i lite creme bonjour shalottenlök. Låter ju gott iaf, ska bli spännande att se hur jag lyckas.... *L*

Med tanke på att de kommer imorrn, så borde jag ju städa... Började lite smått igår, med att dammsuga.. Ska dammsuga klart imorrn, torka golv och plocka lite... Tänkte göra ännu en räd i garderoberna och rensa lite. Slänga lite kanske? Vill ha massa nytt, men man får köpa lite i taget lixom... Ni vet, helgen som var gick det lite väl mkt pengar, mer än jag planerat... *L*

Ska försöka hinna med att träna imorrn oxå, kanske mellan maskínerna... ? Jomenvisst, det är ju dax att tvätta imorrn igen, har bokat morgontiden, så kl sju är jag nere och slänger i de första maskinerna... (blir nog tre imorrn) Hm, så får det bli... Slänga i de första maskinerna, hänga dem på tork och sen träna? Eller träna när allt e klart... Aja, den som lever får se... Träna måste jag bara, på ett eller annat sätt...

Sen så är det ju den där läxan från utvecklingsgruppen.. MÅSTE börja imorrn.... Har noll koll på vad jag ska skriva, noll koll på mattedelen... Men men, får väl sätta igång "de grå", så kanske det händer nåt.... *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0