Tjat, tjat... :)

Som jag har tjatat... Men nu är det dax.. Imorrn bär det av mot solna och Coop Center...
Första kurstillfället i Utvecklingsgruppen 3....

Det som jag är mest nervös över är att behöva dela rum med folk man aldrig träffat.. Men för min del så kan det ändå vara ganska nyttigt, eftersom jag inte är en sån person som har lätt för att ta kontakt me nya människor..  Och jag är oxå lite nervös över vilka uppgifter man kommer att få...

Blir det jobbiga, som att prata inför gruppen, hålla i medarbetarsamtal.. osv..?? Men men, det är sånt man måste lära sig, det är ju nyttigt att kunna, våga... :) Kommer vara mer än nervös när jag kliver av pendeln på Sundbybergs station imorrn bitti vid halv tio.. .*S*




Kommentarer
Postat av: Patrik

Tala inför grupp... kan vara en mardröm för många.

SJälv gick jag kursen "Effektiv kommunikation i arbetslivet" på Folkuniversitetet. Där fick man man inte göra annat än just att prata inför gruppen.

12 tillfällen a' 2,5 timmar .

Kul o nyttigt att ta tjuren vid hornen och bearbeta olika fobier.

2009-05-11 @ 08:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0