Trött

Helgens resa ner till Lidköping har satt sina spår... Jag är TRÖTT och sliten, känner av en analkande förkylning för femtielfte gången... Denna gång får den bryta ut tror jag, så kanske jag blir av med det sen... Vad tror ni?

Helgen var annars riktigt najs, bra musik, mkt skratt och lite dans. Träffade lite kul människor oxå, som man inte sett på länge, roligt jue! Hann med lite shopping i lördags på dagen innan vi stupade i varsin soffa och sov några timmar, jag och syrran.. *L*

Vi lånade en lägenhet av en kompis och fick även agera kattvakter, det gick finfint tycker jag! Kanske inte syrran som fick sällskap i sängen vid några tillfällen.. *fniss*

Nu är det dax att pallra sig bort till sängen för att samla krafter inför veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0