Trött!

Jag var lite (läs MKT) nervös igår när jag skulle gå ner till bussen, som skulle ta mig till pendeltåget, som skulle ta mig till Sundbybergs Station. Därifrån skulle jag gå till Coop´s Huvudkontor. Skulle jag hitta? Jomenvisst, det var hur lätt som helst! Jag hade ju varit där förut kom jag på... Minnet e inte alltid vad det borde vara.. *S*

Vad skulle det vara för människor i gruppen? Gruppen var stor, 32 st tror jag vi var. Alla var nervösa, vissa mer än andra. Det började med en "snörbollslek" där man skulle kasta snörbollen mellan varandra, den som fick bollen skulle presentera sig med namn, talang och vilket djur man skulle vara om man fick välja.... Det gick väl sådär tror jag. De flesta sa sitt namn, men nämnde mest intressen och djuret, men inte så mkt om talangen. Men det var en nyttig lek, spänningarna släppte lite och man fick "känna på varann" litegrann.

En av de saker som jag var mest nervös över var nog vilka man skulle få dela rum med... Om det skulle funka, mestadels på morgonen, för alla har ju sina egna rutiner då.... *S* Men jag fick turen att dela rum med Monika från Coop Extra i Nyköping och Anna från Coop Konsum i Orsa. Två härliga tjejer som hade lätt för att prata, och jag följde lixom med litegrann...:) Hoppas vi kommer hålla kontakten och lär känna varann ännu mer!


Idag fick vi alla ställa oss framför gruppen.. *shit pommes frites* , tänkte nog de flesta känns det som. Vi fick ta en bild, som vi skulle prata om i en minut. Det svåra var att hitta en bild som gav någon ide om vad jag skulle prata om. Jag hittade en bild på Måns Zelmerlöv... Han fick representera mitt intresse, musiken (dansmusiken). Jag blev mer och mer nervös ju närmare det kom att vara min tur att ställa mig där framme. Tycker sånt är SKITLÄSKIGT! Men det gick ändå ganska bra, tycker jag. Jag fick fram det jag ville och jag klarade att prata i 45 sek. Känner mig liite stolt, måste jag säga.:)

Det har varit mkt prata och lyssna de här två dagarna, många intryck och tankar. Det känns fortfarande pirrigt, läskigt, lite ovisst också. För man vet inte vad som väntar, man kan bara ana... Vi fick en läxa med oss hem, en del ska vara klar och inskickad nästan onsdag senast. Detta inlägg kommer/är en del av den uppgiften för min del... Den andra var lite mer om butiksekonomi, vi ska räkna ett antal sidor... Och så ska vi reflektera, ännu mer.. *S* Det är inte så himlans lätt ska ni veta! Men jag ska göra ett försök, och hålla tummarna att det går vägen...

Nu är det dax för mig att sova, så jag orkar med morgondagen...

natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0