Varför

Ja, varför ska det vara så svårt att vara tjej? Alltid när jag ska iväg på nåt, så ska det provas kläder hit och dit... Ikväll kände jag mig inte bekväm i nånting.. (måste komma igång med träningen mer nästa vecka!!) Så det blev lite av varje i packningen.. Måste fixa det nu, för jag drar iväg på en liten sväng direkt efter jobbet... Ska bli skojsigt!

Nu är iaf väskan någorlunda klar...
Städningen blev nästan färdig, gör som vanligt och skjuter upp det till nästa vecka.. *S*

Dax att sova...  Om det går, för jag kommer va orolig för att nåt ska gå fel, att man glömt nåt... Att bilen krånglar... (satte på sommardäcken idag.... ) Ja, finns massor som kan gå fel ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0