Väskan...

Jag gjorde precis ett försök till att packa upp väskan från resan.. Det gick sådär... Kom så långt som till att öppna den, ta ur schampot.. Sen tog det stopp och jag hamnade här i soffan igen.. Men jag känner att jag borde.. Men det är mkt man borde här i livet.. Precis som det är mkt man inte ska göra... Som att tänka för mkt, för då blir det bara "tjockt i huvvet".. Såå... Jag har en plan...

Stänga av tv´n... Packa upp väskan och fundera över hur jag ska klara mig utan att tvätta förrän på torsdag nästa vecka.. Och så ska jag ta en lååång dusch och tvätta håret...

Sen, så är det sängläge. Måste ju ge sken av att man är någorlunda pigg imorrn bitti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0