Ärlighet varar längst... :)

Mm, precis! I alla fall i min lilla "situation". Jag är ju medlem på GratisBio, ifall ni missat det.... ;) Och för någon dag sen när jag loggade in, så såg jag ju att jag fått en massa poäng som jag inte fattade varifrån de kom. Så jag skickade iväg ett mail och frågade vad som stod på. Har fått svar nu, och de visste inte vad problemet beror på. smileysDe skulle be en tekniker kolla imorrn om det hänt fler medlemmar. Men de var väldigt tacksamma för min ärlighet och låter mig behålla mina poäng! Fatta.. Kul ju! Så om nån vecka eller två så dimper det kanske ner ett eller två presentkort hos mig...


Hoppade i badet för en stund sen, efter Priviliged, för att försöka bli av med värken i ögonen. Men  det gick inget vidare att slappna av, hade ingen ro att ligga i så länge.. :( Får bli till att ta en (snarare två) värktablett sen när man ska försöka sova....

Filmtajm alldeles strax, sen blir det raka vägen till sängen, om inte tidigare....

tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0