Bloggtorka i några dagar....

Jag insåg precis, att jag inte skrivit något på några dagar... Trots att jag varit inne här och filat på designen till och från. Ibland är man bara så seg och fattar nada. Det är kul att hålla på med designen, men inte kul när det inte blir som man vill.. :( Har fått till det någorlunda nu iaf, önskar jag fattade mer för att göra mer.... Om ni förstår.. *L*

Annars då... Det slutade med en liten roadtrip i fredags, när jag och syrran efter många om och men bestämde oss för att ta bettan och styra henne mot Liljekonvaljeholmen. Hedins spelade ju och vi ville passa på att träffa Maria som var med, vi vet ju inte när man får se henne nästa gång. Om det vill sig illa så kan det bli först när bebben är född... Hoppas inte det dröjer så länge!

Det blev en kul kväll med en #"%#¤&%# mygg som ville äta upp mig! Men jag fick lite "mygga" av Maria och det hjälpte lite i alla fall. Hedinarna var ju på bra spelhumör då det var deras första spelning efter semestern. Fick höra lite smakprov från nya skivan som kommer i slutet på månaden. Det lät himlans bra! Ska bli spännande att få höra hela skivan.

Förutom det så har det blivit några timmar på stranden, i fredags och idag. Sååå skönt det är! Hoppas man får tillfälle att lägga sig på stranden nån dag i alla fall veckan som kommer, lite avkoppling innan man börjar jobba om en vecka.. *iiiii* Ska väl inte klaga, har haft snart fyra veckors ledighet, men mycket vill ha mer, eller hur? *L*

Funderar på att ta en dusch och slänga i lite inpackning i håret... Mm, så får det bli! Sen är det tv-tajm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0