Bortförklaringar eller inte? ;)

Min träning på gymmet har fått ligga på is den här sommaren, precis som förra året. Man har ju lixom inte lust att gå dit och svettas när det finns så mycket annat kul att göra under semestern. För det är ju under semestern som man har tid och möjlighet till att åka på dans lite längre bort än vanligt (pga sovmorgonen dagen efter), umgås lite mer med familj osv. Men imorgon tänkte jag nästan försöka pallra mig bort till gymmet, känns som att jag måste komma igång igen för att orka med jobbet som börjar nästa vecka. Ryggen och armar får ju ta ganska mycket "stryk" så det är ett måste för min del att träna dessa muskler. Idag orkar jag inte göra många knop, men funderar på att ta en trip upp till Ikea och kika lite... Eller så blir det soffan hela dagen tills det är dax att göra sig klar inför färden mot Örebro. Ja, har bestämt mig för att åka... smileys I alla fall som det känns nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0