But, why???

Det är märkligt.. Känner av ett litet mindre bloggsug.. Varför kunde det inte komma när det gäller att skriva läxan istället? Får nästan lite ångest över att jag inte är klar. Faan faan faan, varför har jag inte gjort detta tidigare... ??

Har lite ångest för träningen också.. Nästa vecka MÅSTE jag komma igång, så är det bara! Känner av i ryggen redan efter två dagars arbete (kurs i tisdags jue), att styrkan inte är vad den borde vara.. Och semesters goda mat och annat tjafs har även det satt sina spår... Så till gymmet ska det bära av.. (Lite tjatig, jag vet.. )

Ringde och bokade service idag, så på tisdag ska Bettan in till doktorn igen.. Kostsamt, men ett måste.. *sucka* Så det är en tvätt och damsugning på g, måste göras i helgen... Skulle ju hämta ut paket förut, när jag var och handlade. Min jacka och tröja från ellos har kommit. Men tror ni jag kom ihåg det? Nä! Kan bero på att när jag precis skulle checka ut vid självscanningen, så gick ett automatlarm och alla kunder fick gå ut. Jag skyller i alla fall på det.. *S*

Och tvätten ligger fortfarande i korgen, kom jag precis på.. Kanske läge att hänga upp den, kanske.. Blev ju inte helt torrt idag heller (&%¤##&%¤#& torkrum!!). Sen ska jag nog slänga mig i sängen, försöka sova lite... Måste ta mig till jobbet tidigare imorrn, ska påbörja operation städning och kika efter statistik och sånt tjafs..


Slutsvamlat...











(bilden hittad på google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0