Dag 1

Mm, detta var ju första dagen efter semestern. Och jag måste säga, att jag är riktigt förvånad över att jag kom upp ur sängen som jag skulle imorse. Och jag kom iväg i tid oxå!

Annars gick dagen förhållandevis bra, hade litegranna att ta reda på, men det var inget som var oväntat. Tråkigt bara att se diskhögen i grillrummet på morgonen.. :( Och så fick jag veta att det var kursdags imorrn, på samma ställe som Utvecklingsgruppen är. Men denna gången är det en endagarskurs, lite om köttsortimentet och vad man kan göra för att förbättra sin butiks sortiment, typ.. Tror det är lite studiebesökinplanerat också. Ska bli intressant, måste jag säga!

Jag har även börjat fila lite på min läxa, bättre sent än aldrig, eller hur? Det går väl av bara farten när man väl sätter igång... Liite värre med mattedelen, men det kommer väl.. *S*
Nu ska jag försöka sova lite, så man kommer med pendeln i tid imorrn.. :)

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0