Det tar sig....


Nu ni... Nu ska jag chocka kroppen lite med promenaden... hehe
Tar med mig kameran och får kanske till nån bild eller två, på vägen... Väskan får ni se sen oxå..:)

Helt sjukt egentligen, att här har man suttit inne i nästan två dygn i myskläder och bara varit.. Klockan är snart tre och jag bryr mig ärligt talat inte... Måste ju återhämta sig så man orkar med jobbet på måndag, dit det ska både bli kul och jobbigt att komma tillbaka... Som vanligt efter semestern, tror inte jag är ensam om att känna så...

Ikväll vankas det lite dans på Grönan, där Blender spelar. Inte mitt favvoband, direkt.. Men kan ju som sagt vara nyttigt att komma ut lite i friska luften och få röra lite på sig, om man har tur... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0