Fredagssvammel

  • Nu är det dax...         
  • Ska bädda ner mig i sängen....         
  • Försöka sova litegranna, samla kraft... 


Ska bli kul att träffa alla imorgon, vi blir runt 20 pers i mina föräldrars lilla tvåa.... Huur ska det gå?? Men finns det hjärterum så finns det stjärterum... :)

Annars så kikade jag ju på filmen, Juno, den var bra! Lite rolig, lite allvarlig... Lagom blandning kan man säga. Mumsade i mig skålen med popcornen väldans fort också. Har skrivit förut tror jag om det, men testa med grillkrydda på, lovar att ni inte kommer ångra er! Ska helst vara Santa Marias grillkrydda också, tycker bäst om den.


Kikade in på Tradera nyss, efter tips från Linda om att det finns fynd att göra där, när det gäller smink och sånt.... Hehe, la bud på en kräm från Tigi Bed Head. Ett serum som ska vara värmeskyddande och ge glans. Spännande med auktioner ju! Och Tigi´s produkter är himla bra, iaf det mesta. Gillar inte riktigt den hårsprayen jag köpte för ett tag sen.

Och så har jag kommit till insikt med att jag är illa tvungen att försöka vända tillbaka dygnet. Och det är ju lagom, två dagar till jobbet börjar igen.. Och klockan är snart halv ett på natten.. Huur bra går det då?? Mm, precis...

Till er få läsare jag har... Vad vill ni läsa om? Förutom mitt vardagliga svammel, menar jag. Är ju ingen proffsbloggare direkt, och det är inte alltid man har tid, ork eller ideer till att skriva en massa inlägg varje dag. Speciellt inte nu när man börjar jobba igen.. (tjatjessa, jag veet... *L*)

Aja.... Sängen ropar desperat.... Bäst att göra som den vill....

Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0