Gina Tricot, igen... :)

Det är först på senare år som jag börjat intressera mig för mode och kläder. Kikar in på olika bloggar och på Gina Tricot´s hemsida med jämna mellanrum. Det är intressant, man får tips och inspiration från andra bloggar. Har börjat läsa lite tidningar ibland också, men de har oftast tips med kläder som inte är för min plånbok, om man säger så. Det är väl därför som jag gillar Gina Tricot och Bik Bok. Har nyligen upptäckt en ny affär (för mig), New Yorker. De har lite annorlunda kläder till bra priser tycker jag. Kikade precis in på "Ginas" sida och hittade lite. Är sugen på en sån där jeansskjorta ni vet.. *L*





Denna kan jag tycka är fin, skulle nog passa med svarta tights och en sån där minikjol under... Men skulle jag passa i den? Hmm.... Skulle säkert va skön att ha på dans...



Denna påminner om en klänning som jag har, fast den är helt i svart. Jätteskön är den (den jag har sen tidigare, denna har jag inte provat än).





Finns så mkt fint hos Gina Tricot nu, blir helt sjuk.. haha
Ska inta soffläge igen och drömma mig bort.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0