Lättnadens suck

Nu känns det lite bra i huvvet, men ändå lite oroligt... Har precis mailat iväg läxan till min handledare. Det känns bra när det gäller allt jag skrivit och så, men det var lite krångel med att spara dokumenten och bilderna. Fattar inte, word i vista är inte alls som jag är van vid sen förut. Haha, kanske jag som börjar bli gammal.. Eller ovan bara? Det är ju inte alls ofta som man skriver i word, eller excel. Annat var det i gymnasiet, då var det varje dag som man var tvungen att skriva nån uppgift. *S* Isch, det var längesen...

Men men, nu är läxan ivägskickad som sagt. Får försöka komma ihåg att kanske ringa till min handledare på måndag, för att se om han fått allt...

Sängen väntar, en lång jobbhelg likaså....Blir lite dans imorrn kväll till Nova, på skansen. Hoppas på mycket folk!

tjing tjing!




(bilden hittad på google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0