Lättpåverkad? Jajamensan!

Ja, just precis. Satt å pratade litegranna med syrran via msn när hon nämnde att hon var sugen på chips, dip och cola... Jag fnissade lite åt henne bara, jaja.. typ.. Det gick nån timme eller så, sen kom jag på.. Jag är OCKSÅ sugen på det ju... Såå, jag tog på mig lite kläder, åkte och hämtade upp syrran och så bar det av till Coop Forum. Så nu ligger jag i soffan och suktar efter chipsen, colan och dippen... Kanske dax att hämta lite då? hehe

Annars så är det Priviliged på femman strax. Jättebra och kul serie, måste jag säga! Kanske blir att kika på film efter det, antingen denna.....

Går på tv3 kl nio

Intolerable cruelty

Amerikansk romantisk komedi från 2003. Miles Massey är Los Angeles mest anlitade skilsmässoadvokat. Han är snygg, sexig och smart, men en fullfjädrad cyniker vad gäller kärlek. En dag blir Miles uppsökt av Mr Rexroth som trots att han varit otrogen mot hustrun inte vill betala ett öre till henne vid en skilsmässa. Miles lovar att hjälpa sin klient men har då inte räknat med Mrs Rexroth. Finns det någon som vet lika mycket om skilsmässor så är det Marlyn Rexroth. Hon har satt i system att gifta sig med rika män, dumpa dem och plocka ut ett fett underhåll. Nu har hon siktet inställt på Miles Massey.

I rollerna: George Clooney, Catherine Zeta-Jones, Geoffrey Rush, Billy Bob Thornton, Cedric the Entertainer. Regi: Joel Coen.



eller denna....


Går på kanal5 kl nio

Northern lights

Amerikanskt-kanadensiskt kriminaldrama från 2009. Före detta Baltimore-polisen Nate Burns vill börja ett nytt liv och flyttar till den avlägsna lilla staden Lunacy i Alaska. Där möter han landsortspiloten Meg Galligan och blir kär i henne. Då hittas Megs pappa död i bergen efter att ha varit försvunnen i 16 år och Nate förstår snart att det är någon i staden som är mördaren. Efter Nora Roberts bok.

I rollerna: LeAnn Rimes, Eddie Cibrian, Rosanna Arquette. Regi: Mike Robe.

Hitta kärleken på Mötesplatsen!


(bilderna och texten lånade från www.tv.nu)






Ha en fortsatt bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0