Lite nytt

Jag behöver en ny skinnjacka, och kikade in på ellos. Hittade denna, hiss eller diss?
Många positiva kommentarer på sidan. Så det lutar åt en beställning för min del.. .:) Klicka på bilden så kommer ni direkt till produktsidan.
(bilden lånad från ellos)
 


Hittade även denna tröja, som jag tänker mig ihop med jeansleggings, helst svarta eller gråa. Eller kanske svarta jeans? Ser skönt ut iaf,  så den hamnar i varukorgen. Klicka på bilden så kommer ni direkt till produktsidan.

















Förutom detta, så hamnade en Sodastream i paketet. Har länge sagt att jag INTE ska köpa en sån. Men har blitt övertygad av syrran nu i sommar. Väldigt bekvämt att alltid ha kolsyrat vatten hemma! Och ganska gott blir det också. Tror nog man sparar några kronor på att ha en sådan i hemmet... smileys 
UPPDATERING: ATTANS, SODASTREAMERN E SLUT... smileys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0