Nu så....

Då är mina fönster rena igen, det har inte hänt sen jag flyttade in här, och det är snart två år sen... *L* Fick stor hjälp av mamma som kom och gav råd. Hon börjad i köket, sen tog jag resten, i rummet. Det känns himlans skönt måste jag säga. Man kan faktiskt se ut nu.. *S* Fick upp lite andra gardiner också, lite förnyelse är aldrig fel! Har haft dem uppe förut iofs, men ändå... :)

Nu är jag på jakt efter ett par fina ljuslyktor att ställa i fönstret i köket. Helst i färgat glas, har sett en del på Indiska, så det får bli ett besök där i helgen.:) Och så har jag funderat lite på att fixa till en kappa till köket, men det är svårt! Det är ganska breda fönster, och höga dessutom... Hmm, får klura lite på det där!

Det börjar bli dax att ge sig ner i tvättis och hänga lite tvätt.. Sen blir det fortsatt städning... Lika bra att ta allt när man ändå är på gång....

tjing tjing så länge!



(bild hittad på google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0