Seg start idag

Vet ni? E lite gladare idag, inte pga av att jag fått sova, för det har jag inte. Hade jättesvårt att sova inatt pga alla tankar som surrade runt, om allt och ingenting egentligen. Nä, det är för att väskan har kommit!! Märkligt egentligen att det är nåt som kan få en på lite bättre humör... *S* Men men, nu ska jag äta lite "frukost" (läs kaffe och några smörgåsar), sen ta på mig lite kläder och gå en promenad bort för att hämta väskan... Kan va nyttigt med lite frisk luft... Tror jag det... :)

Loggade in på mitt konto på GratisBio, och såg att jag hade en massa poäng helt plötsligt.. Måste vara nåt fel! Annars har jag snart finfina presentkort i brevlådan.... :) Får avvakta lite, innan jag lägger en beställning. Man vill ju inte bli skyldig att betala tillbaka...


KAFFE!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0