Sol och värme!

Ligger å jäser i soffan, igen... Är det semester, så är det. Eller?

Dagen idag började halv sju när klockan ringde.. GÄSP! Sa jag... Hade ju svårt att somna igår kväll pga rethostan som gjorde sig påmind.:( Men men, vi hämtade upp mamma och pappa halv åtta, och sen bar det av... När vi väl var framme i Skänninge så vankades det lite frukost, macka med stekt ägg och kaffe på det. Gottigt värre! Glömde bort å fota, sorry! Måste bli bättre på det, ska försöka iaf... 

Vi traskade runt hela marknaden, och tog det lilla lugna. Vädret var ju himla najs med strålande sol och en värme som man glömt hur det kändes.. :) Visst gjorde vi lite fynd, jag hittade nya blommor, ny scarf, och så två inpackningar + en hårsprej för 200kr. Inga fel! Kanske kommer bildbevis på detta när jag får orken.. Just nu finns den inte, kan jag säga!

Det var lite kul att kika på allt, men som jag skrev igår, tror jag, så var det mkt samma som förut. Kul att kika på folket också, vi var ju inte direkt ensamma om man säger så.. :) Men vi tröttnade vid två, då vi kikat igenom hela marknaden (som kändes lite mindre i år), och drog oss in mot Linköping där det vankades lunch/middag i Ikanohuset. Det blev lite shopping där oxå, måste jag erkänna.. *L* Kikade in på Gina Tricot och hittade en tunika på rea för 49kr, inga fel det heller.. :) Hittade lite annat också, men det inköpen får vänta...

Nu så är det soffläge som gäller som sagt, och imorrn väntar stranden och några timmar i solen.. :)

Kommentarer
Postat av: anette

hej mkt fin blogg,allt bra ?

2009-08-08 @ 23:59:13
URL: http://lifeofnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0