Svammel svammel

Ikväll känner jag mig trött... Kan det bero på att det blev en kryss igår? Mm, skulle tro det... *S* Den var bokad sen länge, men det var in i det sista om jag kunde följa med, eftersom jag egentligen skulle jobbat till kl 18 (tack gunilla å chiifen !!!!), men kunde jobba 7-16 istället. Jag var uppe vid terminalen kvart i fem ungefär och hämtade upp syrran som stod å väntade vid incheckningen. Vi fick vänta en stund, sen körde vi ombord på cinderella. Har kommit på att det är himlans bekvämt att ha bilen ombord, man slipper trängas med allt folk och kommer av mkt fortare.. :) Om man hittar till rätt bildäck då, idag snurrade vi runt lite.. *S*
 
Hade hört rapporter om att det skulle vara fullbokat på båten, men var var folket?? Vi träffade på Dette och Erika, kul kul! Och en massa annat folk som man inte träffar så jätteofta, mer än oftast då där Kindbergs spelar. Just det, det var ju de som stod för underhållningen igår, tillsammans med Good Time Rollers... Själv tog jag det rätt lugnt med drickat då jag var nådigt seg efter den dåliga sömnen natten till igår. ( Var ju på dans i Tisdags, i Hågelby där Hedins spelade, och jag var hemma halv två på natten efter lite nattamat på Donken.... Det var skojsigt att träffa dem också, och Maria och Lisa.)

Nu ska jag väl plocka lite till här.. Sen väntar en dusch och sängen efter det...

tjing tjing!



(bjuder på en bild av denna tröja.. Ser superskön ut ju! )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0