Torsdagssvammel

Veckans bloggtorka beror på mycket.. Har inte haft så mycket ideer, börjat jobba och så var det dans igår.. :)

I måndags fick jag ju veta att jag skulle till coops huvudkontor på informations-/kursdag. Lite kort varsel, men det bar ditåt i tisdags och jag säger bara.. Mycket som kommer hända under hösten på Coop inom köttavdelningarna..  Spännande tycker jag! MOT TOPPEN! Träffade på två kurskamrater oxå, rooligt!

Igår då.. Styrde bettan mot Barva där Wahlströms stod för underhållningen. Blev sittandes hela kvällen, det var inte tillströmning av folk precis... Kan ju lite bero på att det är bara en månad sen de var där sist, och folk har ju börjat jobba efter semestrar. Tror Barvas arrangör gräver sin egen grav som bara satsar på ett fåtal band som spelar flera ggr på en sommar. Variation behövs, folk tröttnar annars! Varför inte ha ett mogenband en vecka och ett modernband nästa vecka? Och inte bara samma band??

Kanske blir en trip ner på stan senare idag, VILL ha såna svarta jeansleggings med dragkedja i benslutet som ska finnas på H&M... Har såna ljusa, himla sköna! Annars så är det läxan som ska skrivas färdigt... Och tvätta klart.. Städa lite.. Och den stora frågan är... NÄR ska jag hinna med att börja på gymmet igen.. Hmm, vil inte att det blir som förra året efter semestern, att jag inte går dit överhuvudtaget... Här och nu så lovar jag mig själv, att så ska det INTE bli!¨

Nehe... Dax att kliva ner i tvättis och hänga lite tvätt då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0