Urringat eller inte på dans??

Jag slogs av en tanke igår när jag var i Örebro. Om man som tjej klär upp sig lite, i en top/linne som kanske är lite urringad... Ger det killarna (ibland gubbarna) rätt att stirra "därnere"?? När jag dansar vill jag ha ögonkontakt, inte en kille som stirrar på min "hylla". Visst, kan jag förstå att man kanske lägger märke till det, men sluta stirra för faaan! Sen finns det nog dem som har en massa fördomar om man kommer lite mer uppklädd... Aah, hon e bara ute efter en sak, typ...

När jag går ut för att ha kul så är det roligt att klä upp sig lite, urringat eller inte.
 För man vill ju känna sig fin, och inte klä sig precis som man gör "till vardags"....
Det är mig, och inte mina bröst som du dansar med!


Kommentarer
Postat av: Karro

Håller heeelt med dej!!

2009-08-13 @ 20:19:17
Postat av: Jessa

Karro, det känns bra.. Tror inte det bara är vi som tycker så.... :)

2009-08-13 @ 23:30:02
URL: http://jezzaj.blogg.se/
Postat av: Dansbandsfrun

Bra skrivet!! Kram

2009-08-20 @ 15:39:38
URL: http://dansbandsfrun.bloggproffs.se/
Postat av: Anonym

Tack så mkt evalena! kram

2009-08-20 @ 21:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0