blääää

Idag är det ingen bra dag... Inte om man tänker på vad jag hunnit/orkat med idag än så länge. Förvisso är klockan inte så mycket än.. Men ändå! Jag var som sagt uppe med tuppen och började tvätta vid sju, och sen har jag varit fastvuxen i soffan. Vet att jag behöver plocka lite här hemma (har börjat litegranna), vet att gymmet väntar på mig.... Vet att tvätten som inte blev riktigt torr behöver hängas upp...  Men jag ORKAR INTE! Usch, behöver en massa ledighet utan krav och en massa måsten.. Och när i h-e ska jag få det... Typ aldrig...

Vet att man mår bättre och allt känns lättare när det väl är plockat och fixat här hemma. Det är inte mycket som behöver göras iofs, eftersom jag bor rätt litet, men ändå. Man får väl låtsas att man väntar besök, då måste man ju fixa iordning.. *L*

Tar lite mer kaffe nu, sen ska jag försöka sätta fart, tror jag... 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0