Dax att kavla arslet över huvvet kanske?

Jag somnade på soffan förut... Klockan var strax efter åtta, tror jag sov i nästan en timme. När jag vaknade till så tänkte jag att det var lika bra att gå å lägga sig i sängen. Men nu är klockan tio och jag sitter fortfarande i soffan... Trött som få och orkeslös.. Att man aldrig lär sig??

Just det.. Gymmet fick inget besök av mig idag, kände en obeskrivlig trötthet när jag väl kom från jobbet och så var jag grymt hungrig.. Sååå, nästa gymbesök kanske blir på "mitt" nya gym på torsdag kväll? Mmm, den som lever får se...*L*


Natti natti!






                                                                                  (bilden hittad på google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0