Fredag kväll

Imorgon är det dax för dansbandskampen igen. Tycker det blir mer och mer spännande för varje gång! Och jag hoppas att Torgny Melins har gjort sitt i tävlingen, för enligt mig så förtjänade de inte att gå vidare från förra veckan.. Men smaken är ju som bekant som baken...

Men jag kommer missa sändningen imorrn, tror jag iaf, för det vankas dans imorrn! :thumbup:
Dansbandet Casanovas spelar här i stan, på Trombon. Ska bli najs att se dem igen, senast var i somras på Grönan. En evighet sen ju! Det var ett tag sen man var iväg på dans, så jag hoppas man får röra på sig liiite iaf. Sen kommer ju det där problemet med kläder..... Vaaaad ska man ha på sig... *S* Inte så ofta man e ute längre, så lite fin vill man ju va... Men jag har en aning om åt vilket håll det lutar, fast man hinner nog ändra sig både en och två, och tre gånger.. haha

Nu ska jag se upplösningen av idol...

tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0