Imorgon...

Då är det nyårsafton. Shit vad fort detta år har gått! Fast det säger man väl varje år, inte sant?
Detta år har innehållit en himla massa, skoj och jobbigt... Det har varit lite för lite dans, kan jag tycka.. Kanske blir bättre nästa år? Man får hoppas på det... :thumbup:

Vad händer hos er imorrn då? Själv ska jag jobba, till klockan fem. Sen blir det lite middag och fest hemma hos vår storasyster, som även hon jobbar.. Huur ska detta gå till då? Jo, min närmsta syrra går dit lite tidigare och förbereder maten och så... Bra va? Vi blir inte så många, men det blir lagom ändå. Och nån cider eller två blir det skulle jag tro. Köpte Baja Päron idag också, gott!

Nu väntar sängen alldeles strax, måste ju orka upp imorrn... Zzzzzz


A just... Klippte ju mig igår... Blev bra, men känns ovant med lugg, måste jag säga.... Kommer bild nån gång i veckan skulle jag tro.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0