Kors i taket!

Jag har blivit med kalender... Senast det begav sig var nog när jag gick i skolan, gymnasiet, och jobbade extra. Då hade jag kalender för att skriva upp arbetstiderna, så jag höll reda på hur mycket jag hade jobbat, ifall inte lönespecarna inte skulle stämma. Med åren så dog denna ambition ut, men nu är den tillbaka! Tror jag iaf... hehe Satt och kikade i den igår, skulle skriva upp mina tider nu i juletider... Kan va bra att hålla reda på, så man vet när man kan umgås med familjen.. :) Och då... Då såg jag att det finns ordspråk i den, under varje vecka...  Lite kul tyckte jag, och genast föddes idén att ha ett ordspråk i bloggen varje dag... Eller nästan iaf..

Jag bläddrar lite på måfå, så får vi se vad som händer... :)



"Ändra dina tankar och du ändrar din värld" - Norman Vincent Peale

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0