Lite tips

Jag kikade efter lite festkläder, snart är det ju dax för lite festtider... Kanske inte så mycket festande för min del egentligen, men alltid kul med nåt nytt i garderoben... :) Detta hittade jag, jättefina alla tre. Men den jag fastnade mest för var nog halterneckmodellen, säkert snygg till blanka leggings eller vanliga svarta strumpbyxor som är lite tjockare, ni vet...





Sen kikade jag vidare och hittade lite till... :) Tshirten blir snygg te svarta eller gråa jeans, och linnet till tights/leggings eller vita jeans till våren/sommaren... Kanske blir en beställning? Får fundera lite... *S*




                                      Allt detta hittar ni HÄR. Finns mycket mer, jag lovar! 


Kommentarer
Postat av: Jenny

var ju fina kläder du hitta.

2009-12-02 @ 19:17:32
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0