Måndag kväll

Ny vecka som sagt... Och vi kommer närmre och närmre jul... Och det blir mer och mer att göra på jobbet. Roligt förvisso, men kan bli lite mycket i huvvet med alla kundbeställningar... Dagen idag började med tio (!) burar med varor som kom imorse... Paanik kände jag, men det gick bra och vi fick alla upp våra varor.. Bra med samarbete och alla hjälps åt, det gillar vi!

Efter jobbet tog jag Bettan till gymmet, utrustad med nya mp3´n som var laddad med bra musik. Och det var väl det som gjorde att jag körde crossen liite hårdare, var helt slut när jag kom hem...  Men det är skönt med sådana omgångar, det behövs! På torsdag ska jag kika på ett annat gym här i stan, som är lite större och har mer maskiner. Sen på kvällen blir det eventuellt träning där ihop me syrran, om jag nu bestämmer mig för att byta.. Men det lutar starkt åt det, närmre hem och så är det skönt när man kan träna ihop med någon! Och framförallt slipper man köa till maskinerna... Bara det!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det sängen skulle jag tro.. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0