Märkligt!

Det är märkligt egentligen... Hur man påverkas av något man ser, tex på tv eller film... Jag valde film, först föll valet på Underbar och älskad av alla. Men något var fel och jag bytte film, till The Break Up, men upptäckte att jag redan sett den.. haha Felet var att scartkontakten inte satt i ordentligt i tv´n , så nu har jag bytt tillbaka till förstavalet av film. Men innan det, så hann jag ju se en snutt av The Break Up och såg när de satt på stadion och käkade korv... Gissa vad jag blev sugen på, och var tvungen att fixa nu innan jag ska kika på Underbar och älskad av alla... ?? Mm, just det! Tur att jag hade korvbröd hemma, säger jag bara... :D Konstigt känns det, för igår kväll hade jag noll matlust och käkade ingen middag, senaste måltiden var lunchen igår på jobbet... Men gott ska det bli!

Filmen ska bli kul att se, hörde mkt bra om den när den var ny. Sen är det lite speciellt, för det händer emellanåt att man ser till både Martina och Erik Haag i butiken, när de är inne och handlar. De har tydligen sommarstuga nånstans utanför Järna, där jag jobbar.

Tjing tjing!



(bilden lånad från cdon.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0