Noll...

Det finns inte så mycket ork eller lust till att blogga just nu, därför är det lite glest mellan mina uppdateringar. Tänkte, ifall det skulle vara någon (mot förmodan) som undrar...

Men lite kul kan jag berätta iaf! Imorrn efter jobbet är det klippdax.. Ska bli skönt att fräscha upp håret lite, blir nog mest topparna.. Och så kanske eventuellt nån färgad slinga om det hinns med.. :D Och en liten runda på stan ska det försöka hinnas med, för att kika på rean lite. Kanske hitta nåt snyggt te resan på söndag? Mm...

Annars så har nedräkningen och lite planering påbörjats inför min korta, men sköna, ledighet påbörjats.... Jobbar hela veckan fram till (och på) nyårsafton. Sen from nyårsdagen har jag en vecka ledigt! ÅÅÅÅÅ så skönt det ska bli!

 tjing tjing så länge....  tills orken och inspirationen och ideerna kommer tebaka...



Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu är det så att jag behöver din hjälp, jag har ett problem över om jag ska vara blond eller mörkhårig.. Hjälp mig att bestämma mig, så jag slipper vela hit och dit längre. Vore superbussigt!:) kram.

2009-12-30 @ 00:39:22
URL: http://jlinden.blogg.se/
Postat av: Jennie

tack så mycket!:) ja det är en smart idé som många har kommit med.. men känner såhär: Antingen mörk eller blond.. inte något i mellan.. haha men så funkar det ju inte tyvärr:) tack för tipset. Puss, gott nytt år!

2009-12-30 @ 22:34:54
URL: http://jlinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0