Nostalgi på hög nivå

Idag har humöret gått upp och ner, fram och tebaka.. Som en berg och dalbana!
Jag blev superglad när besiktningen gick finfint utan anmärkning! Jag kände mig peppad och inspirerad när jag var och kikade på nya gymmet..

Men sen när jag kom hem, då hände nåt.. Jag blev trött och seg, jobbiga tankar som kom upp. Ni vet, jag är TJEJ och jag ANALYSERAR allt in i minsta detalj. I alla fall så försöker man och ibland blir man tokig.

Nu ska jag iaf hoppa i säng och kika i lite reklamblad som kom idag. Sen försöka sova så man orkar med morgondagen som kommer bli lång, men förhoppningsvis trevlig....

Förresten... Lyssnade på lite musik förut.. Och det var inget mindre än en samlingsplatta från nittonhundrakallt ungefär... Den heter På Gång 1 och innehåller massa godingar.. *me like nostalgi*

Bla: Ensamhetens gryning - Jannez
       Dina ögon - kommer inte ihåg bandnamnet
       De é du - Chaps (om jag inte minns fel)

Hela skivan e riktigt najs! Anledningen till att jag inte kommer ihåg alla bandnamn är jag rippade skivan från min svågers originalcd, och då kom inte bandnamnen med... (har inte delat den med nån på nätet, ligger bara på min dator, promise!)


Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej där!

Jag har skivan du nämner och kan berätta att det är Chaps som gör " De e du"...och ett gäng som heter/hette Snacks som gör " Dina ögon"...

Ha det gott...

2009-12-13 @ 10:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0