Onsdag kväll

Det är nog meningen att jag ska hoppa i säng nu. Bokade om tvättstugan, så jag ska tvätta imorrn bitti.. *gäsp* Lite segt att kliva upp på morgonen då, men skönt att få det gjort! Har ju tänkt besöka gymmet imorrn, och det känns skönast att ha tid på sig där, och inte ha nån tid att passa efteråt. Jag blir lite stressad då...

Annars så har jag längtat efter morgondagen lääänge, känns det som. Det behövs en ledig dag, ja eller, helst flera dagar! Men man får va glad för det lilla..  :D

Kanske blir en runda på stan imorrn efter gymmet.. Såg en annons i tidningen om att Lindex har xtrapris på den mascara som jag använder, False Lash Effect från Max Factor. Tycker den funkar bra! Kanske blir en investering där, den kostar ju nästan 200 annars...

Ja, just.... Det är ju snart jul och många bakar ju till det... Idag fick man en gratis bok med massa kakrecept när man köpte Aftonbladet (hädanefter kommer varje nr av boken kosta 69kr). Jag tog reda på en bok på jobbet och kikade lite i den, tänkte kanske eventuellt bidra med lite kakor till julen som jag nog tror kommer firas hos mamma å pappa.. :D Inte för att jag är någon bakexpert och så, men hittade några recept som jag vill testa! Oliiiidligt spännande! Kanske får testbaka nån gång innan det slutgiltiga resultatet? Hmmm....

Och så ska jag äntligen hämta ut mitt paket med nya plattången och krämen från Tigi! *WEEE* Har visst blitt nåt fel, eftersom jag inte fått någon avi eller meddelande om att paketet kommit.. Men har fått info via mailen, så det blir att hämta paketet på Pressbyrån på stan. Känns lite skumt iofs, eftersom de som har Beautynet.se, har sin salong/kontor nere på stan.. *L* Kanske passar på att gå in där för att boka nästa klipptid... :)

Gäspar lite nu, så sängen ska alldeles strax få besök....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0