Ska det vara så här...

Julen är alldeles strax över... Och jag kan bara säga att det är såå skönt! Jag förstår inte denna hets och stress som är kring julen.... Egentligen, vad är det som är viktigt? För min del är det att man får träffa familjen och umgås, bara vara liksom. Inte att man måste hitta den bästa julklappen, och få en massa julklappar. Och vad gör det om något råkar vara slutsålt i butiken? Då får man väl hitta på något annat, istället för att få paniiik...

Sluta hetsa och stressa, säger jag.. Jag kanske stressar lite mycket själv, men jag ska försöka bättra mig, för man mår så mycket bättre! Och träningen ska tas upp på allvar efter nyår, då blir det en instruktion inbokad så att jag får ett program att gå efter...

Annars så var julafton lite lagom sådär.. Mysigt att vara hemma hos mamma å pappa, åt jättegott och spelade lite spel. Precis som det ska vara.. :D Men jag kände mig ändå inte laddad att vara social, så jag hamnade en stund i deras säng med datorn i knät. *S* Det har varit ett par tuffa veckor på jobbet, och även privat. Börjar känna mig trött och sliten, så det ska bli skönt med lite ledigt veckan efter nyår. LÄNGTAR! Och idag har det varit middag hos mamma å pappa igen, gottigt!

Nu sitter jag här i soffan, åkt på lite skallebank... Ska hälla upp lite cola och mumsa på ostbågar tror jag.. Mysig juldag! Istället för hetsen att man MÅSTE gå ut och festa på juldagen.. Varför har det blivit så tror ni? Tror också att det blir någon dvd ur lådan här... Mm...

Förresten.. Jag och syrran bytte julklappar i år, hon fick presentkort på Stadium av mig, eftersom jag visste om att hon behöver lite nya träningskläder... Och av henne fick jag presentkort på MakeUpStore, en sån där sminkkurs och så får man välja produkter till samma värde som kursen. Så passande.. TACK TACK!!!

Visst, som jag sa, så är inte klapparna det viktigaste..
Men skojsigt att ge och få ändå.. *L*



                                                                                                                        (bilden hittad på google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0