Snart är det jul...

.... Och idag kikade vi på mitt julschema.. Ser ganska lovande ut! Med lite ledighet, en dag här, en dag där... Men framförallt så fick jag min begäran om ledighet de första dagarna i januari beviljad! Ska bli skönt och kul!

När vi var små, jag och syrran, så hade vi en favorit så här månaden innan jul. Då hade vi ett kassettband med Arvingarna, Streaplers och Flamingokvintetten som spelade jullåtar. En favvo som vi spolade tillbaka och kunde lyssna på i timmar (nästan iaf) och sjunga med i, var Det lyser en stjärna. Den är aktuell hela året om, om man lyssnar lite på texten... Sökte på youtube och hittade detta klipp.. Lyssna och njut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0