Söndag

Sitter i soffan i myskläder och försöker förmå mig själv till att pallra mig upp härifrån. Det går väl lite sådär, måste jag säga.... Helgen är snart slut, har gått med en rasande fart tycker jag, varför är det så???

Gårdagen spenderades med att ta en snabbrunda på stan, för att sen käka middag och fika hos mamma och pappa. Mamma fick en finfin tunika i födelsedagspresent av mig och syrran, som hon blev glad över. Roooligt! Ganska sent så bestämde jag mig för att göra en liten tripp neråt, efter lite övertalning. (men var var kanelbullen?? *fniss* ) Åkte med kusinen ner och Angelica hem. Det blev en kul kväll men lite lite folk..
Kan ju ha med snövädret och DBK att göra... Mycket troligt! Sen brukar det väl inte va så jättepoppis med dans dagarna före jul... Grabbsen gjorde bra ifrån sig som alltid och tomtenissedräkten var en syn för gudar... *asg*

Nu väntar en liten promenad bort te mamma och pappa för att hämta lilla bettan som står så fint parkerad därborta, eftersom jag åkte med kusinen hemifrån dem igår. Det snöar lite, men det får gå ändå!

tjing tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0