SOVA!!

Jag e.... TRÖTT... Ska ta en dusch och sen hoppa i säng. Kommer en måndag imorrn som kommer innebära en massa jobb... Första stora leveransen av julskinkor kommer imorrn och alla förbeställningar ska läggas undan.. *puh* OM nu alla skinkor kommer, för det börjar ju bli brist...

Anledningen till min grymma trötthet är, att det blidde lite dans i fredags kväll, efter många om och men... Jag och syrran styrde Bettan upp till Uppsala och VIP Restaurang&Bar, där Gamblers spelade. På vägen dit så hämtade vi upp Angelica som bestämde sig ganska sent. Det blev en kul kväll med bra musik och ingen dans... Men vi kikade på andra istället, kan vara ganska kul det me! Alldeles för fort gick klockan och strax efter två spelades sista dansen. Vi kom iväg hemåt vid halv tre efter lite snack. Trött som få var vi när vi kom hem strax efter fyra, jag och syrran. Men stadiga halv sex ringde klockan för min del eftersom jag skulle upp och jobba... Halv sju var jag i bilen och på väg till jobbet.. *gäspa* Och idag har jag jobbat 8-14... Aja.. En helg med mkt att göra på jobbet (vi har sålt typ 600 !!!!!!!!!!! lussebullar och MKT annat) och alldeles för lite sömn.. Men det var det värt, även om skallebanken börjar banka....

En liten bild på oss tre från i fredags... Lånad från Uppsalavimmel.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0